Centrum Usług Społecznych w Krynicy Morskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.cus-krynicamorska.pl
Centrum Usług Społecznych w Krynicy Morskiej nie posiada aplikacji mobilnej.
- Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa Centrum Usług Społecznych w Krynicy Morskiej oraz BIP jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
– Niektóre treści mogą znajdować się w formie skanów.
– Zdjęcia mogą posiadać nieprawidłowy opis.
– Dokumenty pochodzą z różnych źródeł (np. skan dokumentów tekstowych nie jest możliwy do odczytania przez OCR a powinien posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie).
– Dokumenty zostały opublikowane w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji;
- Przygotowanie deklaracji dostępności
Data publikacji strony internetowej: 02.01.2025 r.
Data sporządzenia deklaracji: 04.02.2025 r.
Data ostatniej aktualizacji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 04.02.2025 r.
- Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej nie można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
- Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku gdy na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej prosimy o kontakt.
e-mail: sekretariat@cus-krynicamorska.pl,
telefon kontaktowy – 55 620 24 17
W zgłoszeniu podaj:
-
swoje imię i nazwisko,
-
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
-
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
-
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
- Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do:
Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Krynicy Morskiej adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus-krynicamorska.pl
telefon kontaktowy: 55 620 24 17
Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.
- Dostępność
6.1 Dostępność architektoniczna – Centrum Usług Społecznych w Krynicy Morskiej , ul. Górników 15a
Do budynku prowadzi jedno wejście. Główne wejście dostosowane jest do osób z niepełnosprawnością ruchową – płaska nawierzchnia, podjazd dla wózków inwalidzkich. Korytarze w budynkach są bezkolizyjne, nie posiadają progów, a także znajdują się na jednym poziomie. Na terenie budynku znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Na zewnątrz jest parking, jednak nie ma przypisanego miejsca dla osób niepełnosprawnych.
-
- Prawo wstępu z psem asystującym
Do budynków i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
-
- Dostępność tłumacza języka migowego
Dostępny tłumacz języka migowego po uprzednim kontakcie z CUS poprzez adres mailowy: sekretariat@cus-krynicamorska.pl lub pod nr telefonu 55 620 24 17. Usługa jest dostępna w godzinach pracy CUS Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia co najmniej 5 dni roboczych przed tym zdarzeniem. Korzystanie z usługi jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
6.4 Pomoc w pokonaniu większych barier w budynku
W przypadku braku możliwości dotarcia interesanta do wymaganego pomieszczenia lub pracownika, zapewnia się możliwość wyjścia pracownika do interesanta w dogodny dla niego sposób. Osobom ze szczególnymi potrzebami zapewnia się ewakuację lub ich uratowanie poprzez względną bliskość wyjścia ewakuacyjnego oraz pomoc pracowników.